Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменяне на предавки на високи обороти при дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
    Благодаря на всички за отговорите..ще пробвам на 4..би трябвало да е най-добре..до сега изпъвах до 4.5-5к
    Правилно я изпъваш - поне до 4.5 си трябва.
    На 4-та до 4,2 - после спира да подава гориво (поне моята е така)
    ALFA 156 1.9JTD '98
    ALFA 159 2,4JTDM Q4 2007

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
      Е, то зависи и от колата, в този случай
      На 1.9 8 вулви за чий дедов му е нафта в 5000 оборота?
      Зависи от мапера ти по-скоро.
      За какъвто дедов му е на 10 клапаново 2.4 нафта до 5000 оборота, както видя в едната графика.
      Има дизели до 5500 оборота ако става въпрос. Ако се търси вървеж, трябва и някакъв диапазон от обороти с които да разполага двигателя. Не само коне.
      Last edited by tISHI; d.m.y г., 17:55.

      Comment


      • #48
        Като я ремапвам как да му кажа да я направи..?
        или той ще си знае..
        147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от krdd12 Покажи съобщение
          Като я ремапвам как да му кажа да я направи..?
          или той ще си знае..
          Много просто обесняваш какво точно искаш и мапера ти казва какви са ти възможностите за дадената кола Аз имам и дизели дето въртят до 5500, имам и до 5000, правил съм и такива дето на 4300 да свършват поради сейфти причини, и всичко е кой какво иска и какъв е конкретния сетъп на колата а на Пух колата бих я направил и на 6000 ма има едни изчисления които се правят за механичните натоварвания на мотора при много мощност които не позволяват волности - все пак 500+ нютона не са майтап за железата
          Last edited by Bobo; d.m.y г., 19:23.
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Много просто обесняваш какво точно искаш и мапера ти казва какви са ти възможностите за дадената кола ....
            На база на твоя опит и на това, което съм виждал да влиза при теб за ремонт, след като неизвестен мапер си е оставил изчисленията по дадена кола. би трябвало да му дадеш съвет да не влиза при всеки, предлагаш тази услуга - МАП.

            П.П. Не ми отговори какво не ти допада в новия firmen софтуер на JTD 16V
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              П.П. Не ми отговори какво не ти допада в новия firmen софтуер на JTD 16V
              Стратегията за управление на турбината не ми допада и управлението на ЕГР-а не ми допада и не ми допада че лимитерите са по ниски на горивото и много неща не ми допадат
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Стратегията за управление на турбината не ми допада и управлението на ЕГР-а не ми допада и не ми допада че лимитерите са по ниски на горивото и много неща не ми допадат
                Хм, интересно ми стана. Ще кача новия и ще видя, даже ще мина да се видим. Ма в момента сменят паролите и няма достъп Alfa Romeo
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #53
                  тука ще се намеся между екпертите и ще пак ще си кажа,че най ми е кеф,а и смисъл при дизела ,да си караш така че сменяш ск. да не пада стрелката под 2000 и си джетваш в града и тва е...тука се говори за чипове, мипове,графики, все едно става въпрос за гтр-и по 800кс ...при 100-150кс някакси не върви лафът...мое виждане
                  Last edited by Alfoso; d.m.y г., 19:54.
                  '99 156 1.9 JTD SP3

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Alfoso Покажи съобщение
                    тука ще се намеса между екпертите и ще пак ще си кажа,че най ми е кеф,а и най-виждам смисъл ,да си караш така че сменяш ск. да не пада стрелката под 2000 и си джетваш в града и тва е...тука се говори,чипове мипове,графики все едно става въпрос за гтр-и по 800кс ...при 100-150кс някакси не върви лафа...мое виждане
                    Колега това е Алфа форум и тук караме такива коли затова за тях говорим, ти като виждаш смисъл да говориш за мапване на ГТР-и бягай в нисан форума (макар че и там няма да намериш събеседници И ако за теб няма смисъл за един огромен процент от хората има смисъл, да не говорим че ти явно само джетваш градско докато повечето от нас карат и навън, даже някой се опитват и на писта да карат, да не говорим че има и такива които доста добре се справят
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Колега това е Алфа форум и тук караме такива коли затова за тях говорим, ти като виждаш смисъл да говориш за мапване на ГТР-и бягай в нисан форума (макар че и там няма да намериш събеседници И ако за теб няма смисъл за един огромен процент от хората има смисъл, да не говорим че ти явно само джетваш градско докато повечето от нас карат и навън, даже някой се опитват и на писта да карат, да не говорим че има и такива които доста добре се справят
                      Бат Бобо не чуват тия хора от самото начало им обяснявам че зависи от софта до колко имаш нафта ама хората тяхната си знаят и това е...
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Бат Бобо не чуват тия хора от самото начало им обяснявам че зависи от софта до колко имаш нафта ама хората тяхната си знаят и това е...
                        Бат Живко, бат Бобо ти казва, че всичко зависи от мападжията. Ама спомена и са възможностите на материала (мотора). Щот нафтата може да тече на ручей, ама без оксижен само ще си тече. Нафтата не е всичко.
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          Бат Бобо не чуват тия хора от самото начало им обяснявам че зависи от софта до колко имаш нафта ама хората тяхната си знаят и това е...
                          Не ве майка във форума не всичко може да се обесни така че да те разберат хората затва е така. На живо и на дете мога да обесня ма тук има да пиша един ден
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            Не ве майка във форума не всичко може да се обесни така че да те разберат хората затва е така. На живо и на дете мога да обесня ма тук има да пиша един ден
                            Па нема да стигне, щот може да пишеш, ама требе некой да го прочете, а и евентуално разбере
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Бат Живко, бат Бобо ти казва, че всичко зависи от мападжията. Ама спомена и са възможностите на материала (мотора). Щот нафтата може да тече на ручей, ама без оксижен само ще си тече. Нафтата не е всичко.
                              Типичен пример за неразбирателство във форума начи Цецо, Живко ползва термин "има достатъчно нафта" означава че тая нафта се пуска в точно опредления момент и е точно изчислена за конкретното количество въздух, когато "няма нафта" означава че не влиза достатъчно нафта в точния момент в мотора Всичко друго са допълнителни фактори и да на сток мотор може да се пусне нафта до доста високи обороти, но дали това ще е оправдано спрямо мощността която ще имаме там зависи от сетъпа на колата
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Бат Живко, бат Бобо ти казва, че всичко зависи от мападжията. Ама спомена и са възможностите на материала (мотора). Щот нафтата може да тече на ручей, ама без оксижен само ще си тече. Нафтата не е всичко.
                                Абе какъв мападжия бе стига с тия глупости бе! Сейфти си до 4000 така ли не разбрахте даже още на 3500 ви падат мг...друг е въпроса дали искаш да над сложиш над тия мг като запазиш сейфти режима с намалянето на нафтата при вдигането на обороти или искаш да цепиш до 5000 да речем, това още в началните постове на темата Ви го казах само че по кратко ама как да е
                                156 2.4JTD 136+ PS

                                Comment

                                Working...
                                X